Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

Ny kamera.

Av Gunbritt o Benny Larsson - 3 oktober 2009 21:24

Hejsan!!!

Dom första bilderna är tagna med gamla kameran...Som pajade när Gun var här på besök...

Först några från i onsdags :)


  

Lilla Grön har hittat mammas plats i köket  Tyst Mysigt!!!



  

Min lilla fröken Orange tyckte det var bättre på skostället... Oskyldig Mattes tjej!!!



  

Lilleman Blå somnade ute Obestämd !!!   Låg kvar när dom andra hade gått in zzzzzzzzz!!!  



  

Fröken Röd som fotomodell Cool !!! 



  

Herr Svart, Axo hittade en bra plats i hallen...Flört!!!


Två bilder från Guns besök i torsdags...Blev inte så många innan kameran la av Gråter !!!


  

Gosestund Kyss!!!!



 

Här drar Axo, (svart)...Gun i andra änden Glad...  


Här kommer första bilderna med NYA KAMERAN  Tungan ute Jag har tagit MASSOR av bilder!!!

Här kommer ett axplock av dom...Jättekul med ny kamera men det tar ju lite tid att lära sig den!!!



  

Axo i närbild!!!



  

Orange är trött!!! Bilden togs sent på kvällen...



  

Brun har fortfarande ork att kampa lite Förvånad...Somnade snart han med...



  

Mörkblå sover zzzzzzzzzz...



  

Och rosa med Glad!!!


  

Axo med sovkompis Skrattande!!!



  

Det här mottagandet fick jag i morse!!! Visst blir man glad av det!!!! Mattes små troll!!!



  

Snabba dig att ta ner leksakerna NU!!! säger Axo, jag vill  ju leka!!!! Flört



  

Senare på förmiddagen fick gänget gå ut igen...Benny var med dom så det är han som tagit korten...

(ville ju oxå testa kameran) Enda gången dom var ute idag, sen började det regna!!!



  

Mamma Giah håller koll...Vad gör ni i tunneln?????


Medan dom var ute fixade jag rent och byggde om lite i hagen inne...

Bland annat fick dom en stor kartong med öppning på som koja...(Guns ide')

Hade tänkt på det tidigare men "glömt" sen... 

Dom har haft JÄTTESKOJ med den SkrattandeSkrattande...Först skulle den tuggas på litegrann...

Sen började dom gå in och ut...Har sovit där osv...



  

Axo ligger i vägen!!! Blir ju trångt!!!!!Förvånad


  

Avslutar med en bild på Knasen...Min älskade katt!!! Kyss

Som jag tog nu i kväll när han var nere och kollade på valparna...


Blir nog svårt att inte sätta ut för mycket bilder Flört 

(Hade valt ut 28 st men kortade av det till dessa 19...)

Finns ju en MASSA kort och fler blir det!!!!!!!

Nu försökte jag få med åtmindstonets ett kort/ valp

+ Kort jag gillar som visar lite om vad vi gör....

Hoppas ni INTE tröttnar Flört!!!!!


Hälsningar Gunbritt.


 
 
Valptokiga Ludde

Valptokiga Ludde

4 oktober 2009 00:23

Älskar alla bilderna! Kul med ny kamera. Verkar bli lite skarpare bilder. Du får visa hur många som helst! Puss!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Kattis o vov

Kattis o vov

4 oktober 2009 00:52

Ha ha ha, massa bilder bjuder du på ja. ;-) Men vet du vad? bilder kan man aldrig få för mycket av, och speciellt inte då det är puppisbilder! :-D Ha ha, och det gör inget att de sover eller är trötta på bilderna - det är något särskilt charmigt med sömniga puppisar. :-P

De är fantastiskt söta, och verkar vara härliga små individer. :-)

Kissemissen Knasen är jättefin! En Perser har jag oxå haft, hon var blå och hette Mimmi...

http://www.ghedoes.com

 
Elisabeth och Sacco

Elisabeth och Sacco

4 oktober 2009 08:26

Sötare för varje vecka:)
Om det inte var så förbaskat dyrt med hunddagis (2600:-/mån) skulle vi nog fundera på att ta oss an en liten fröken orange eller rosa. Men hur sugen man än blir så går inte ekvationen ihop med 2 hundar på dagis, tyvärr.
Bilder tittar vi gärna på i massor, ingen risk att man tröttnar!

http://sacco.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

4 oktober 2009 09:18

Hej svejs! Hittade hit från Lindas hemsida. Va söt dom är dom små puppisarna.

Hälsningar från Annica & vov i Ö-vik

http://www.tervoristerna.nu

 
Petra

Petra

4 oktober 2009 09:19

Ingen risk att man tröttnar av bilder på dom små underverken :) Dom blir bara sötare och sötare dom små!

Snöiga hälsningar från Jokkmokk ;)

http://brukshundar.com

 
Ingen bild

Ann-Sophie

4 oktober 2009 11:55

Kan aldrig bli för mycket bilder..Att följa deras utveckling är ett måste. Speciellt lilla grön.....
Kul att se hur bra uppväxt valparna får hos er. Rena lyxhotellet! Ni bryr er verkligen..
Kommer snart och hälsar på igen.. Måste ju snusa lite..
Kramar

 
 Anna med flock

Anna med flock

5 oktober 2009 06:50

Underbara bilder som man aldig kan se sig mätt på!

Har du funderat något på om det passar bäst att vi kommer lördagen eller söndagn V42? ... jisses tur jag redan har två vovvar för jag kommer bli aldeles valpsjuk...

http://timsevimse.blogg.se

 
maria

maria

5 oktober 2009 11:46

hej..
pax mig den där valpen som ligger under en tv bänk,eller va det är,fniss...så jäkla söta dom är,man blir sååå sugen,tervar är speciella för mig,då man tänker på diezel,så blir man såååååååååå sugen så...
dom ser verkligen fina ut..har du namn åt alla änn???
vart ska valparna sen då?
är alla tingade?
lycka till
hade så bra
kram,maria,mallodörerna

http://mallenutt.zoomin.se

 
Sigge

Sigge

5 oktober 2009 19:23

Har hört ett rykte om att matte planerar att bromsa nästa vecka!
Vore verkligen på tiden!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Cattis

Cattis

6 oktober 2009 01:15

Hej :) Vad kul att det finns en tervuppfödare här, det visste jag inte! Klart du måste använda din träningsplan när du har en! Skulle ge mycket för att ha en själv :D Vad söta valparna är! Inte så länge sen min Imba var så liten, gud vad mysigt det var... tiden går fort ^^

http://www.tervoristerna.nu

 
Susanne & Cia

Susanne & Cia

6 oktober 2009 18:34

Hejsan!
JÄKLAR SÅ DOM VÄXER!!! Asså, dom e inte "små" länge du! Men guuuud så söta dom e. Nu har ni att göra kan jag tänka mig. Jobbigt värre för morsan att hålla reda på alla ungar som far runt.
Kram min vän!
Susanne

http://susanneocia.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 juni 2015 17:04

  I fredags eftermiddag tog jag bilen och körde upp till Avesta, Skulle till Monika och Axa och sova över till lördagen då vi skulle till utställning i Fagersta!!!     SÅ ROLIGT!!!  Lite oroliga var vi för hur det skulle gå, (hon har inte gillat de...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2015 20:37

  GRATTIS!!! På 9års-dagen         Red Goblin's Dahro     Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!   För vår pojke idag, Vi har firat med extra god mat och märgben till alla tre hundarna idag          Bilderna är från ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2015 18:52

  Idag fyller vår älskade Grimmendans Giak 8 år   !!!   GRATTIS GIAH!!!   Firat idag med köttbullar som topping på maten och Märgben   som intas nu... 3 nöjda hundar här!!!     Giah och hennes dotter Alyza leker i snön...   ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...     Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!   Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar      Ben ÄR GOTT!!!...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar        Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!           Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt Nathalie fick feber den ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards