Direktlänk till inlägg 12 november 2014

Valpträffen 28/9-2014

Av Gunbritt o Benny Larsson - 12 november 2014 22:55

ÄNTLIGEN kommer jag åt mina foton   Har 1000-1500 att gå igenom och redigera    

Startar med att visa några från valpträffen!!! Vi hade tur med vädret    men blåsigt!!!


TACK GUN för att du alltid ställer upp på oss alla   Som jag sagt förut så fick jag en god vän när jag valde pappa till Giahs valpar!!! Var så kul att träffa pappa Otiz igen   !!!


Pga. olika omständigheter blev det inte så många som kunde komma, saker kan ju komma emellan snabbt...


Vi fick mycket tid med att hjälpas åt att träna med Gun som instruktör :)

Hon hjälpte till med det var och en ville ha hjälp med...


 

Här får Axa och matte MoniKa tipps, Benny är med på ett hörn   


Han och Dahro fick va med vid som störning mm under dagen...


     

Här Gun som känner igenom Axa, det gick jättebra!!!


Axa börjar bli en go trygg hund som gärna hälsar på dom matte Monica vill att hon ska...


   

Vackraste Axa   ...


     

Bilder på en vacker liten kille Acke   ... här med matte och Gun på dom övre bilderna...



   

Acke på plan med matte Mariana   


Jag gillade att träna med flera andra hundar som störning, Alyza med   

Hon fick också en hel del pasitivitets övningar med Benny, när jag fotade dom allihop...


     

Vår älskling Belgarhuset's Alyza med husse på övre bilderna   


Vi tog en promenad hela gänget, efter förmiddags träningen. Mötte häst med ryttare bla. Alla skötte sig bra utom Alyza som varvade upp och ville fram till hästen, eller Acke som var närmast av hundarna, tokfian min... Jag lugnade ner henne sen fortsatte vi gå...


     

Nästan hemma igen   ...


                 

Guns malletik får avsluta bildkavalkaden... Lite blandade bilder från dagen ovanför...


 

Glada hälsningar hela gänget av syskon med flockar det var jättekul att träffa er som kom resten hoppas vi få se framöver... Pussar från Alyza med flock!!!


Det hanns med en hel del snack och gott i magen mellan träningspassen, är alltid lika roligt att träffas!!! Det gör vi om i vår... 


Tack för blommor, choklad... Ägg och fikabröd /Gunbritt

     



 
 
Ingen bild

Frasse

13 november 2014 07:46

Kul att få se Acke. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 juni 2015 17:04

  I fredags eftermiddag tog jag bilen och körde upp till Avesta, Skulle till Monika och Axa och sova över till lördagen då vi skulle till utställning i Fagersta!!!     SÅ ROLIGT!!!  Lite oroliga var vi för hur det skulle gå, (hon har inte gillat de...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2015 20:37

  GRATTIS!!! På 9års-dagen         Red Goblin's Dahro     Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!   För vår pojke idag, Vi har firat med extra god mat och märgben till alla tre hundarna idag          Bilderna är från ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2015 18:52

  Idag fyller vår älskade Grimmendans Giak 8 år   !!!   GRATTIS GIAH!!!   Firat idag med köttbullar som topping på maten och Märgben   som intas nu... 3 nöjda hundar här!!!     Giah och hennes dotter Alyza leker i snön...   ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...     Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!   Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar      Ben ÄR GOTT!!!...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar        Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!           Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt Nathalie fick feber den ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards