Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Gunbritt o Benny Larsson - 20 oktober 2009 22:56

HEJ!!!

I söndags gick jag promenader med alla valparna en och en (ja husse var med på Amigos)

Det var så härligt väder då, så det gällde att passa på Flört...

Inga problem alla var lika nyfikna och kollade in saker och nosade runt...

Hängde med rätt bra i kopplet oxå Skrattande...När dom inte hade dragkamp Obestämd...

Här kommer några bilder...


            

Amigo (blå) och husse på promenad...Mycket att kolla på!!! Skrattande

Husses pojke!!!


  

Axe (mörkblå) spårar!!!


  

Axe i höstlöv...


  

Axe har dragkamp Obestämd...


 

Axe bakom ett strå Flört... 


  

Ayax (grön)spanar på bilar...


      

Azac (brun, "Acke")  Smälter in bra Kyss---



  

 

  

Fler bilder på Acke...


  

Höstlöv är gott!!!!



På måndagen kom Linda och gjorde valptest på kullen...TACK Linda!!!!

 

Gun och jag  kikade in genom fönstret (till lillstugan)medan Linda testade gänget...

 

Var roligt att se...Dom var ungefär som jag trodde...

Men några visade förvånansvärt lite kamp Förvånad...Och min lilla apportör Axa (röd) kom INTE tillbaks med leksaken Linda kastade...(Men som sagt hon har ju burit på prylar av alla de slag innan...Och efter Tungan ute!!!)

Goa, glada, sociala och  orädda för ljud...Är dom i alla fall mina småttingar Flört


  

Axo hittade bra sovplats Flört...


  

Amigo somnade i Guns knä...


  

Valptest och sen lite bus och mat... sen såg det ut så här Oskyldig Änglarna sover!!!

 

Alla sov här under köksbordet lite senare när vi fick besök av en jobbarkompis till Benny och hans tjej...

Ville ju kolla in våra små underverk...Skrattande!!!


          

När dom (valparna) vaknade blev det full fart igen...Dragkamp osv...

 

idag har Maria min veterinär varit här och veterinärbesiktat, vaccinerat och Chippat valparna, Dom var jätteduktiga, lite gnäll vid chippningen men det förstår jag!!!


Nu har alla fått namn och id. nr...

 

TVÅ HANAR OCH EN TIK ÄR FORTFARANDE

 

TILL SALU!!!!! 

 

         

  

(Tiken ev. på foder.)

 

 

Svart:      Belgarhuset's  Axo                 Tingad

 

Brun:       Belgarhuset's  Azac  (Acke)    Tingad

 

Grön:       Belgarhuset's  Ayax                OTINGAD!!!!!!!!

 

Mörkblå:  Belgarhuset's   Axe                 OTINGAD!!!!!!!!

 

Blå:          Belgarhuset's   Amigo            Tingad

 

Röd:         Belgarhuset's   Axa                Tingad

 

Rosa:        Belgarhuset's   Azca              OTINGAD!!!!!!!!

 

Orange:     Belgarhuset's   Alyza            Tingad       

    




Fler bilder kommer snart, tog en del med mobilen under söndagspromenaden på en del av valparna...Så kanske några av dom kommer med nästa gång ...Sen tar jag som sagt alldeles för många foton enligt min man Tungan ute ...Så ni får stå ut med det Flört...

 

Godnatt allihop!

Gunbritt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards