Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Gunbritt o Benny Larsson - 29 oktober 2009 12:22

Här kommer ett gäng med bilder på Ayax (Grön) som fortfarande är TILL SALU!!!

Det är en go pojke, han är lugnast i kullen för närvarande ;)

Kelig och lekfull...Framåt!!! ÄLSKAR alla som kommer hit...Gillar att kampa och bära på saker ...Busar gärna med mig eller syskonen...  En helt underbar personlighet Skrattande


              

Visst är han söt min älskling!!!

 

  

Här är båda pojkarna som fortfarande letar egna hem!!!

 

Axe och Ayax!!!

 

  

Ayax och Axe busar Tungan ute...

 

    

Mera bus!! Flört Axe som tittar upp...

 

Hade inte så många nya bilder på Axe (mörkblå) ensam, men här kommer några...

 

      

 

Axe är oxå en mysig pojke Kyss!!! Han är vår utbrytarkung...Han har "RYMT" ur hagen några ggr...Hjälper inte att jag byggt om Obestämd...Ska testa att ställa alla galler på högkant nu, men tror att han klättrar över det med om han vill...Suck!!!

Hitintill har han bara klättrat ut för att komma till MIG!!! När jag varit i gång och pysslat med annat och INTE släppt ut honom fort nog Förvånad bra hund reder sig själv!!!

Han älskar att kampa precis som sina syskon...Vill väldigt gärna vara med i allt jag gör...oavsett om det är promenader i koppel på okänd mark eller bus inne...Han är en trygg hund som klarat alla situationer jag  "utsatt" honom för väldigt bra...

 

Det har iofs. ALLA i hela kullen gjort...Dom har en härlig attityd till ALLT!!!

Både i grupp och ensamma!!!

 

  

Här en bild på mina tre pojkar som bor hemma för tillfället, med Axa i bakgrunden Flört

Axe,Amigo och Ayax.

 

  

Avslutar med en bild på hundar i lövhagen Flört syns verkligen att det är höst nu!!!

 

Kram Gunbritt

 

  

 

 

 

 

 

Av Gunbritt o Benny Larsson - 29 oktober 2009 11:49

Tisdagen började INTE BRA!!!  Inge vatten!!! Pumpen hade stannat...Fick gå in till grannen och hämta vatten!!!!

Ibland är det tur att det finns grannar  ;)

Och tur att jag är gift med en rörmontör ;) !!!!  Benny åkte in till jobbet och sa han måste åka och köpa en ny vattenpump, sen fick han ledigt en stund för att komma hem och instalera den :)...


Här en bild från instalationen...


   

En bild på gamla pumpen...Skönt att ha en ny nu så det förhoppningsvis fungerar med vattnet länge!!!

Inte läge att bli utan med sju hundar som ska in och ut MÅNGA ggr/dag !!! Leriga och fina ;) som brukligt på hösten...


Här åsa kommar några bilder på din älskling :) Med start i tvätthon ;)


   

Axa under kranen...Mysigt!!!


  

 Vart tar vattnet vägen???


             

Sex bilder till på sötnosen Axa!!! Skrattande


  

 Här är det Axa, Alyza och Axe som gosar med husse  Kyss!!!


Kommer inte in till fler bilder har visst låst sig... Så jag avslutar det här inlägget och startar om igen för att fortsätta :)

Kram Gunbritt. 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards