Direktlänk till inlägg 1 december 2013

Blandade bilder från sensommaren och hösten...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 1 december 2013 15:54

Nu blir det lite hundbilder   


 

Suddig bild tyvärr men så här ligger mina töser på nätterna, båda tätt intill varandra...

Här ligger Alyza uppe på Giah till och med   ... GODINGAR!!!


   

Alyza först bredvid mig i TV-soffan, sen i husses fotölj där hon älskar att ligga!!! Hon snor den ofta, hoppar upp i full fart ibland och snurrar runt lite men det bryr hon sig inte om...

Helt orädd min lilla tös   !!!


 

Giah har blivit husses tös, ligger ofta med honom... bredvid skymtar vårt gåband för hund!!!

Alla tre använder det med glädje, fast Alyza älskar det verkligen   


Det är INTE istället för promenader!!! Även om det hjälper till när jag är sjuk   ...

Ger ju hundarna möjlighet till motion innomhus oxå!!!


Lite promenadbilder...

   

Kul att gå i skogen   ... Båda ungarna gillar att vara med mig och hundarna på promenader!!! Extra kul i skogen!!!



Lillkillen i vagnen... 



   

Liam med sin katt!!! bilden tagen när vi var där och firade Liams födelsedag...


Kisse ser smutsig ut på vänstra tassen men han är så tecknad   ...


Vi hade besök flera ggr i sommras av Axa och Ayax ur kullen   ...


   

Axa med matte Monica...


 

Ayax pojken med boll...


   

Mickes bil som han fixat med hela våren-sommaren är nu klar   Blev riktigt fin!!!


     

Jag var på ett dop till (min syster Monicas barnbarn Mollys)

Det var jättefint det med!!! Vid Stenkvista Kyrka, fika vid syrrans caterings-firma...

BMC Stenkvista Matservice!!! 

Underbara tårtor, ni ser själv!!! Ja allt fika var gott men ville göra reklam för tårtorna...

Går att beställa unika tårtor där!!!


         

Avslutar med några av mina Orkideer i full blom... Dom är sååå tacksamma blommar om år från år   ... Den sista är en mini form av orkide'...


Slut för denna gång /Gunbritt


Förhoppningsvis lite mer aktuella bilder nästa gång     

 

 

 
 
Ludde

Ludde

1 december 2013 23:03

Det var faktiskt riktigt skönt att titta på sommarbilder nu när det blåser småspik ute. Hussen var imponerad av Den fina folkan men jag gillar bilderna på Giah och Alyza bäst... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

 
Anna med flock

Anna med flock

2 december 2013 10:52

Härliga bilder från dopen på barn och barnbarn :) Tårtorna var verkligen underbart fina!

Vilka maffiga orkideer du har! Mina blommar nästan aldrig, jag har visst inte rätta knycken ;-)

Hoppas ni har et bra såhär i adventstider och grattis igen på födelsedagen! Krama om hundarna från mig, saknar er allt lite grann, kram!

http://timsevimse.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 juni 2015 17:04

  I fredags eftermiddag tog jag bilen och körde upp till Avesta, Skulle till Monika och Axa och sova över till lördagen då vi skulle till utställning i Fagersta!!!     SÅ ROLIGT!!!  Lite oroliga var vi för hur det skulle gå, (hon har inte gillat de...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2015 20:37

  GRATTIS!!! På 9års-dagen         Red Goblin's Dahro     Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!   För vår pojke idag, Vi har firat med extra god mat och märgben till alla tre hundarna idag          Bilderna är från ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2015 18:52

  Idag fyller vår älskade Grimmendans Giak 8 år   !!!   GRATTIS GIAH!!!   Firat idag med köttbullar som topping på maten och Märgben   som intas nu... 3 nöjda hundar här!!!     Giah och hennes dotter Alyza leker i snön...   ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...     Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!   Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar      Ben ÄR GOTT!!!...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar        Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!           Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt Nathalie fick feber den ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards