Alla inlägg under april 2013

Av Gunbritt o Benny Larsson - 10 april 2013 16:35

Först ettpar från mitt besök hos A-S   

 

Älskade Lexus och jag gosade massor   

En nostalgibild till dig A-S, vet att du saknar gossen!!! Han har det bra hos gamelmatte...


 

Goaste Elton fastnade oxå på bild   

Kommer fler bilder från besöket hos oss nu i helgen vid ett senare inlägg!!!


 

Massor med snö har vi haft i vinter med!!! En solig dag på vår baksida   



 

Mina tre troll   i snön!!!


 

Alyza med sin vän Zorro på en tur i snöyra   Dom har alltid så skoj tillsammans!!!

Är väl snart dags för ett nytt besök av Erika och Zorro...


Wilmers ettårsdag   många paket blev det till en glad liten gosse!!!


 

Pappa, farfar och storasyster hjälper till med paketen...


 

Några bilder från kalaset och dom fina tårtorna   ...


 

Katten Gubben höll sig framme och gosade med alla som ville   

Ja han gosade även med dom som inte ville   

 



 

Bilder från en solig helg med Nathalie här, hon och Dahro hade jättekul på turen    


 

Nathalie och Wilmer på besök     Alyza vill alltid vara mitt i   ...


     

Wilmer kom på att det gick att öppna gallret   

Farfar är med och fixar ut lilleman igen...


 

Skönt att sova i farmors säng (lyfte honom till sin senare)   


 

Vakna igen båda två   


 

Mera lek med Alyza mitt i smeten   


     

Matdags med Giah strategiskt plaserad   Kan ju tappas något...


 

Middagslur   ...


 

Mys med farfar   ...


 

Wilmer testar nya skor... Behövs en del skor/stövlar nu när han ska till Dagis...


 

Här äter vi lunch "ute" medan vi byter skor till Wilmer, jag köpte för små... 

Skönt att man kan värma på burkmat till dom små på restaurangerna nu för tiden, medan man själv äter där!!!

Tack Micke och Kattis för sällskapet, blir inte mat på restaurang så ofta för min del...


 

Några bilder på Monica och Görans Taxar, tagna medan dom höll på att flytta, Monica och vovvarna tog en skön paus   ... I övrigt hade dom stenkoll på vad som hände   


Vi fick kärt besök av Axa med familj oxå!!! SÅÅÅ SKOJ!!!

Här kommer några bilder från det besöket...  


 

Det var roligt att hon var så glad när hon kom hit, tror hon kände igen sig...

Var ju jättelängesen sist!!! 

Hon var glad och lekfull, svansen viftade, hon lekte med barnbarnen som var på besök och var framme och gosade med mig och Benny mellan varven...

Det var mycket dofter att hålla koll på oxå...

Senare gick vi in och fikade och pratade en massa, det var så roligt att träffa Monika, Axas nya ägare!!!

Ja naturligtvis även Monicas dotter som var med...


Axa har fått ett hem hos Monika, som har en tervhane, katter, kaniner och höns oxå!!!

Så det blev en massa nytt Axa... men hon verkar ha det toppenfint    


Tack för dom goda Äggen   och dom jättefina muggarna med Axa på   Vi ses snart igen!!!



Valpträff är på gång i MAJ... Datum kommer!!!

Detta får va bra för denna gång, fler bilder kommer så fort jag hinner/kan...

/Gunbritt



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards