Alla inlägg under november 2014

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...

   

Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!


Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar   

 

Ben ÄR GOTT!!!


   

Alyza och Giah med husse, närkontakt är skönt...



 

Husse och Dahro ute i höstas, Mina fina killar   


Sen lite återblickar igen på sommaren som var... Blev en stillsam sådan för mig jag kunde inte gå större delen av sommaren pga Bakers cysta som brast i knät... ONT av hellsike och låst innomhus, Har fortfarande problem med knät tyvärr som om det inte räcker med allt annat!!!


Men besök av Goa Monika och Axa hade vi några ggr i sommar innan valpträffen med så några bilder på Axa från dom besöken med kommer här...


 

Vackra Belgarhusets Axa   


     

Axa och Benny    

Så gosig hon blivit Axa njuter i Bennys knä   


          

Axa och Dahro leker bra tillsammans   


Mycket Axa blev det men nästa gång kommer lite annat med...

Det gick inte att ladda upp fler bilder nu inte nån smily heller så jag slutar för denna gången...


Fortsättning följer /Gunbritt




    

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar   


 

Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!


 

     

Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt

Nathalie fick feber den kvällen, därför kall våt handuk på pannan   Hon tittade lite men låg mest och vilade trollungen... Wilmer och Benny skrattade högt tillsammans   så härligt att se dom!!! Därför några suddiga mini bilder med (Klickar man på bilderna blir dom större)


   

Vår solstråle i solstrålarna   


   

Suddig bild igen men en med alla tre barnbarnen samtidigt   


En bild på trött Wilmer i sommras, dags att sova middag   

 

Farmors trollunge   


Fler sommarbilder

   

En av grillmiddagarna, blev ju några stycken i värmen   


   

Liam som leker med hundarna en av helgerna han var här...


 

Nathalie hjulade och stod på händerna undertiden   



 

Ungarna i äppelträdet...


 

Såhär ser det ut vid datorn i vardagsrummet (Bennys) Alyza njuter   


Fler bilder men nu på hundarna...

       

Tjejerna leker mycket ihop, Dahro leker ibland men springer hellre ikring med sin boll/pinne för sig själv ligger och myser och sitter på pass och håller koll på allt som händer...


Detta var dom bilder jag hunnit ladda upp hittills i bloggen, ska ladda upp fler så fortsätter jag sen!!! Hoppas ni orkar med   


Ha det gott så länge /Gunbritt


 


Av Gunbritt o Benny Larsson - 12 november 2014 22:55

ÄNTLIGEN kommer jag åt mina foton   Har 1000-1500 att gå igenom och redigera    

Startar med att visa några från valpträffen!!! Vi hade tur med vädret    men blåsigt!!!


TACK GUN för att du alltid ställer upp på oss alla   Som jag sagt förut så fick jag en god vän när jag valde pappa till Giahs valpar!!! Var så kul att träffa pappa Otiz igen   !!!


Pga. olika omständigheter blev det inte så många som kunde komma, saker kan ju komma emellan snabbt...


Vi fick mycket tid med att hjälpas åt att träna med Gun som instruktör :)

Hon hjälpte till med det var och en ville ha hjälp med...


 

Här får Axa och matte MoniKa tipps, Benny är med på ett hörn   


Han och Dahro fick va med vid som störning mm under dagen...


     

Här Gun som känner igenom Axa, det gick jättebra!!!


Axa börjar bli en go trygg hund som gärna hälsar på dom matte Monica vill att hon ska...


   

Vackraste Axa   ...


     

Bilder på en vacker liten kille Acke   ... här med matte och Gun på dom övre bilderna...



   

Acke på plan med matte Mariana   


Jag gillade att träna med flera andra hundar som störning, Alyza med   

Hon fick också en hel del pasitivitets övningar med Benny, när jag fotade dom allihop...


     

Vår älskling Belgarhuset's Alyza med husse på övre bilderna   


Vi tog en promenad hela gänget, efter förmiddags träningen. Mötte häst med ryttare bla. Alla skötte sig bra utom Alyza som varvade upp och ville fram till hästen, eller Acke som var närmast av hundarna, tokfian min... Jag lugnade ner henne sen fortsatte vi gå...


     

Nästan hemma igen   ...


                 

Guns malletik får avsluta bildkavalkaden... Lite blandade bilder från dagen ovanför...


 

Glada hälsningar hela gänget av syskon med flockar det var jättekul att träffa er som kom resten hoppas vi få se framöver... Pussar från Alyza med flock!!!


Det hanns med en hel del snack och gott i magen mellan träningspassen, är alltid lika roligt att träffas!!! Det gör vi om i vår... 


Tack för blommor, choklad... Ägg och fikabröd /Gunbritt

     



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards