Alla inlägg under februari 2013

Av Gunbritt o Benny Larsson - 10 februari 2013 00:14

Oj oj oj det var ju länge sen jag skrev eller satte in bilder här!!!

Nu kommer en massa bilder från tiden som gått (September-Januari   )

Börjar med dom senaste, blir blandat med hundar och ungar så håll till godo!!!

Ska ladda upp fler nya bilder snart, hoppas jag!!!!!!!!! 


Snygg örn vi fick på lillstugan   Benny lyckades få till det med snöslungan, hur vet han ej det bara blev så!!!



Alyza har hittat ett spår i snön...


Djup snö i hundhagen... Det gillar Alyza   


Hundarna gillar snö!!!


 

Hundarna myser med oss vid TV-n...


 

Wilmer och Nathalie bygger med klossar vid ett besök     


 

Våra tre barnbarn, Liam, Wilmer och Nathalie på "julafton"  !!! (Firad annandagen)


Nu kommer en massa bilder från julen, klicka på dom för större bild   


        Kattis med barnen     Liam                    Andreas, Liam Nathalie                           Wilmer 


         

Wilmer                  Michael                   Sandra, Michael           Liam och Wilmer


          

Liam Wilmer och Nathalie                          Kattis



 

Benny vid julgröten på julaftonens morgon    


 

Alyza som arbetar med sin julklapp, mums tyckte alla tre om dom stora tuggbenen   



         

Bilder från första gången vi såg nytillskottet i familjen Wesslau!!!


       

Dahro och Giah myser med Kattis och Wilmer   


         

Ett annat besök hos oss... "Tidigare"


Tittut Farmor...



 

Farfar Benny som myser med Wilmer   ...


     

Älsklingarna igen...



Nathalie myser med farfar vid brasan   


Giah vid TV-n...


 

Alyza vid TV-n...



 

Tre bilder på Belgarhuset's Axa, som jag fått av Monika, hennes nya ägare, TACK så mycket för alla bilderna jag fått... Foto på foto gav inte så bra bilder hit, men jag vill visa dom ändå!!!

Jag ser fram emot att få träffa henne i vår   !!!


Tänkte ordna en valpträff då, det var så länge sen sist...

Vore skoj om alla syskonen kunde komma då, hoppas det!!!


Vackra Dahro i höstsolen   



Så fin han är vår pojke!!! Tack Åsa och Stefan för denna underbara hund   



Vilken underbar höstdag detta var     Fina färger på vårt träd    




Så här ser det ut nedanför min säng, tjejerna delar en fäll fast dom har två...


Nu är det sent, så natti natt sov gott   

/Gunbritt    

      

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards