Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Gunbritt o Benny Larsson - 12 oktober 2009 14:48

Hej!!!

Det har varit fullt upp hela tiden sen sist jag skrev...

Startar dagarna vid ca 05.45 då Benny ska upp för att gå till jobbet...

Valparna vaknar när han kommer ner om dom inte redan är vakna...

Dags att fixa frukost åt gänget Tungan ute Hungriga och kelsjuka efter en lååång natt...AAAALDELES ensamma!!!

Ingen som vill leka??? Bara mamma som kommer och ger nattmål...

Maten ställs på hallgolvet och valparna lyfts ur...Brottom blir det Flört !!!

Jag och Benny passar på att kliva in i hagen och ta bort smutsiga och blöta tidningar...

Rengöra och fylla på nya tidningar...Evighetsjobb nu  Obestämd...

Valparna busar lite efter maten och får en kortare gosestund var och en innan dom släpps ner i hagen igen!!!


Dom vuxna hundarna har varit ute på baksidan under tiden...Sen serveras dom mat...

Och jag tar mina mediciner och går upp och lägger mig ett tag till...

Medan Benny åker till jobbet...


Vilken tur att jag har DIG älskling till hjälp på mornarna när det är som jobbigast med rengöringen...

Och ondast i kroppen innan tabletterna gjort sitt!!!


Tack ÄLSKLING!!! Utan dig skulle jag aldrig ha klarat att förverkliga min dröm!!! 


Vid 8 snåret går jag upp för dagen ...Äter frukost och rastar dom två stora...

Valparna leker i hagen under tiden Kyss...

Väl hemma igen får huliganerna mina komma ut och sträcka på benen...

I hall och kök om det regnar och ute på framsidan av huset annars...


Mat igen vid 10 tiden och snart nog efter det plock av bajs...In i ena änden och ut i andraFörvånad...

Många ggr /dag...Men tar man det direkt så hinner det inte kladdas ikring och det underlättar väsentligt!!!


Sen är det dags att sova i hagen igen ZZZZZZZZ!!! Lugnt...Sätter mig och äter och vilar ett tag...

När dom vaknar igen är det full fart inne eller ute igen...Lite egen tid med promenad i koppel eller besök på baksidan osv....kan det oxå bli...Eller BESÖK av människor som vill titta, gosa, och leka med underverken Skrattande


Vid 14 tiden är det mat igen och sen sover dom i hagen ...eller leker om dom är vakna!!!

Damsugaren är framme och på, några ggr/dag och moppen med, så hundarna har INGA problem med dom i alla fall!!!    Det enda problemet är att få göra det man tänkt med ett gäng hängande i grejorna Flört!!!


Nu får jag besök så skriver mer senare...


  

Lilleman Amigo :)


  

Axo sitter fint!!!


  

  

  

Koppelträning på några valpar...Gick jättebra!!! (mörkblå, rosa,svart,svart)


  

Maj min väninna var här för första ggn.

Tänkte ta med lilla grön hem :)


  

Malin min systerdotter fyllde 10 År i torsdags...DETTA var presenten!!!

INTE ILLA att få en EGEN häst!!!!

Gissa om hon blev GLAD!!!!!Skrattande!!!!


  

Äpple är gott!!!


  

Är du min nu???


  

Vad gör du där ute matte???


  

Full fart!!!


  

Sötnos rosa!!!


  

Bus!!!!


  

Mer bus!!!


  

DET FINNS LITE KVAR!!! I den här skålen!!!!


  

Per kampar med några...


  

Barbro och rosa har pusskalas!!!!


  

Grön ute på baksidan ...Inga problem med ny plats...Kollade runt, utan att bry sig om mig!!!


  

Brun sitter fint och kollar in läget gick lika bra för honnom :)


 

Brun igen...Vacker pojke!!!


Blev lite kort men hann som sagt inte mer nu...

Ha det bra Gunbritt. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards