Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Glad påsk!!!

Av Gunbritt o Benny Larsson - 1 april 2010 09:13

 Glad påsk allihop!!!!

 

  

Ett vårtecken    !!! 

 

Första svampen jag sett i år...Tog fotot under en promenad i veckan...

 

   

Axe !!! Sötnos!!!

 

Blev lite bilder på Axe och Alyza under eftermiddagen igår, när han var här ett tag...Blöta men söta eller hur   ...

 

   

Syskonbus!!!

 

   

Det är mitt ben!!!  

 

 

   

MITT!!!  (Cigarr???)

 

   

Sötisar!!!

 

Det fanns fler ben men naturligtvis skulle dom ha samma...

 

Efter ett tag låg hela gänget och vilade en stund innan det var dags att leka igen...

Det gick så bra att ha "lillkillen" här ett tag...

Alyza och Axe hade jätteskoj tillsammans    ...

 

Våren är här nu   Snön smälter, solen skiner och värmer och så regnar det en hel del (Idag t.ex)...Hundarna hittar "nya" dofter, blir grusiga och golv och djur får rengöras OFTA!!!   Men vad härligt det är!!! Det gäller att njuta av alla väder, går ju inte att göra nåt åt det i alla fall   ...

 

         

Dofter...                kolla!!!                    Närmre!!!

 

  

Vår dofter överallt...

 

  

Hästar!!! Långt där borta...

 

  

Min söööötnos   !!!

 

  

Dahro på promenad med husse!!!

 

 

  

Alyza... Vår prinsessa!!!

 

Det var allt för denna gång...Vill ni se miniatyrerna i större format är det bara att klicka på dom...

 

Ha en jätteskön helg nu allihop   ...

 

Kram Gunbritt

 

Ps. Var försiktiga i vårfloden!!! Gå in på 

Tims sida och läs...Otäckt...Tack och lov

slutade det bra!!!

Länk finns bland mina länkar på bloggen.

Ds.

 
 
Jokkmokkarna

Jokkmokkarna

1 april 2010 12:28

GLAD PÅSK önskar vi er alla!

http://picantes.se

 
Torsten

Torsten

1 april 2010 14:35

Härligt med vårtecken!
Önskar er alla en riktigt GLAD PÅSK!
Kramar från oss!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Sigge

Sigge

1 april 2010 17:21

Svamparna är troligen grankotteskivling (om det fanns begravda grankottar där) annars tallkotteskivling. ingen matsvamp.
Giah jag ska se till att vara i en skog nära dej sen sticker jag o hämtar dej så tar vi en runda på tu man tass.
Sen blir vi "tvugna" att gifta oss!!!!
GOD JUL!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Sigge

Sigge

1 april 2010 19:10

Äsch, nån helg är det visst men du vet väl hur matte är.
Helger struntar hon alldeles i och har de sen religös anknytning då skippas de ännu mer.
Är det möjligen midsommar då?
Jag känner mej bara övergiven ikväll, om hon inte stängt dörren så hade jag dragit till dej.

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Acke

Acke

1 april 2010 20:12

Glad Påsk.!

http://www.franssons.org

 
Anna med flock

Anna med flock

1 april 2010 22:10

Tack snälla för dina fina komemntarer! Jag och vovvarna vill bara skicka massa kramar till er alla och önska en fin mysig påsk!

Tror du har rätt i att det tar tid att komma över vissa saker... jag får fortfarande tårar i ögonen ibland och måste krama om Timse lite extra, min älskade vita stora klumpeduns... himmel vad man inser hur fäst man är vid sina djur efter en sådan här sak...

Hoppas att vi kan ses senare i vår eller till sommaren, kramis!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ludde

Ludde

1 april 2010 22:40

Glad påsk! Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Sivann

Sivann

2 april 2010 19:29

Tittar förbi för att önska en forsatt trevlig påsk.
Och jag tror jag flyttar ner till er en stund.Går det bra??? Hi hi. Är så less på all snö.
Kram på er

http://Red-Heats.zoomin.se

 
Ayax och resten av familjen

Ayax och resten av familjen

2 april 2010 20:11

Glad Påsk på er!!

http://ayax.blogg.se

 
Ingen bild

Wimans och Azca

2 april 2010 20:49

GLAD PÅSK från Azca med familj! Har spårat lite mer nu när snön har gett med sig... går ganska bra!

 
Annica

Annica

2 april 2010 21:02

Jo, du här dröjer det innan vi får ut & spåra. Blir lite avis när jag ser att ni har så bart ;)
Glad Påsk!!

http://www.tervoristerna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 juni 2015 17:04

  I fredags eftermiddag tog jag bilen och körde upp till Avesta, Skulle till Monika och Axa och sova över till lördagen då vi skulle till utställning i Fagersta!!!     SÅ ROLIGT!!!  Lite oroliga var vi för hur det skulle gå, (hon har inte gillat de...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2015 20:37

  GRATTIS!!! På 9års-dagen         Red Goblin's Dahro     Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!   För vår pojke idag, Vi har firat med extra god mat och märgben till alla tre hundarna idag          Bilderna är från ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2015 18:52

  Idag fyller vår älskade Grimmendans Giak 8 år   !!!   GRATTIS GIAH!!!   Firat idag med köttbullar som topping på maten och Märgben   som intas nu... 3 nöjda hundar här!!!     Giah och hennes dotter Alyza leker i snön...   ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...     Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!   Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar      Ben ÄR GOTT!!!...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar        Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!           Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt Nathalie fick feber den ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards