Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 augusti 2013 20:42

FAN OXÅ!!!! Hade skrivit ett LÅÅÅÅÅÅÅNGT inlägg som bara försvann innan jag han spara det   !!! Ja det blir till att börja om igen, men nu med mindre text...


Vi har haft en jätteskön sommar och semester i år   Vädret har varit toppenfint soligt och varmt med härliga kvällar!!! Vi har haft kära besök av vänner och hundar... Tack alla som kommit hit... Vi har varit lata och stannat hemma med vovvarna hela sommaren... Sååå skönt!!!


Nu kommer bilder från besöket vi fick av Anna och Jonas som tog sina vita trollungar Tim och Ina hit under några dagar... Tack Anna för att vi fått alla bilder du tog, många av dom som kommer nedan är Annas, några mina   


Först lite välkomstbilder, våra hundar älskar Anna och Jonas

       

Dahro tror han är liten knähund när Anna kommer...Alyza och Giah pussade oxå gästerna noga   alla tre är riktiga pussgurkor!!!



     

Många promenader blev det, Dahro och Ina gillade verkligen varandra   



   

Tim och mina tjejer gillade oxå varandra, här med Giah   


     

Alyza i skogen och på hemväg...




Jonas tog det lugnt i skuggan, skönt att varva ner!!!

   

Killarna fixade grillen... mmm gott blev det


Nu krånglar datorn igen, så jag sparar och fortsätter sen

/Gunbritt    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards