Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 februari 2012 22:58

Här har känslorna gått åt alla håll sen sist jag skrev!!!


Min svåger fick hjärtattack i början på veckan, tack och lov har han fått komma hem från sjukhuset, men kommer att vara sjukskriven ett bra tag!!!   Hoppas allt går bra!!!


Idag blev han och min syster Farfar och farmor till en liten flicka, Tyra ska hon heta   

Så roligt att vi fick barnbarn nästan samtidigt jag och Siv   !!!


Vi fyra systrar har nu 12 barn och 9 barnbarn   familjen växer   !!! 


Saknar verkligen mamma och pappa vid sådanna händelser!!!

Men dom finns med i hjärtat och tanken   !!!



Vädret har varit växlande ett tag nu, snö-kallt-tö-kallt-isgata-slask osv. Sol och regn!!!



Kom ihåg kameran igår när jag gick en härlig tur med Alyza!!!


  

Här ser ni en bild i början av vår promenad!!! Dikena var verkligen fyllda!!!



  

Här var det översvämmat, skönt med gortex kängor   !!!



  

Här var det rena isgatan fortfarande, norrläge!!! Alyza på hal is (tur jag hade dubbar på fötterna) Var en ganska lång bit med halka!!!



  

Alyza letar godis...



  

Full fart   ...



 

Ett uppletande till för Alyza... Var riktigt skönt i solen...


Det är sista bilden för batteriet dog   typiskt när jag kom ihåg kameran   ...


Vi fortsatte in i skogen, gick nästan villse pga snön, som låg så att stigarna försvann ibland...

Tur skogen inte är så stor!!!


Alyza lyfte på benet när hon kissade vid ett tillfälle och hon skvätte/markerade mycket mer än vanligt så jag tror att det är dags för löp snart...


Vi hade en underbar tur i det fina vårvädret...  


Det vore skönt om det kunde bli barmark och torrt snart!!!  

Och det underlättar väsentligt om vi slipper halkan!!!


Ha en skön helg   

/Gunbritt






  


  




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards