Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2012 14:44

Giah fyller fem år idag   !!!

Hipp hipp, Hurra Hurra Hurra Hurra på din födelsedag!!!


  


Vi firar dagen med extra lek och gos + märgben!!! MUMS tycker vår dam!!!


      

Dom gillar varandra och ligger gärna tätt bredvid mig i soffan  !!!

Alyza med orange halsband...


  

SÖTNOS   !!!


Blev glad när jag öppnade dörren för nån vecka sen och såg detta på gården   ...

Benny hade lyckats köra, så det blev två hjärtan i snön, när han åkte till jobbet!


  


Dahro Lycklig!!! Hade snott både Giahs och Alyzas ben när dom gick upp före mig till tv rummet... Jag fotade vår egoist, sen gav jag tjejerna sina ben   !!!



En gamal bild från när vi, jag och Alyza passade Axe en dag, hemma hos honom   !!!

Dom hade sååå skoj ihop, som vanligt...


Den får komma med ändå eftersom jag inte tömt mobilen förräns nu!!!

I Morgon ska Dina passa Alyza när jag är till sjukhuset för provtagning   !!!

Förhoppningsvis får jag några nya foton då, om jag bara får med kameran...


Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliten på en del av fotona, men har använt mobilkameran och tydligen inte haft den bra inställd...   


Lite fler bilder blir det på mina älsklingar...


       

Red Goblin's Dahro sitter och spanar över sin gård!!!   Vår stora kille!!!


   

Han och Alyza ute och leker   ...


             

Belgarhuset's Alyza med "sitt" älskade däck   !!! Bästaste leksaken!!!


Vår lillfia vill helst va ute mest hela tiden, efter promenaderna så stannar hon gärna ute om hon får, hon håller sig igång och leker mycket själv eller tillsammans med en eller båda dom andra... Så skönt att ha en stor rastgård i direkt anslutning till huset   !!! Underlättar när man håller koll på dom, eller tar in och eller släpper ut dom...


Får va bra med dessa bilder för denna gång, Benny kom hem nu så det är dags för mat och promenader igen... Mys i soffan blir det med...


Ha det så bra allihop, jag önskar er alla en skön kväll   !!!

/Gunbritt  




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards