Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Äntligen lite nytt ;)

Av Gunbritt o Benny Larsson - 1 november 2011 01:43

Har varit sjuk lääänge nu!!! Så jag inte orkat med att skriva här!!!

Har tyvärr inte kunnat tränat på klubben heller tyvärr   


Så det har inte hänt så mycket här!!!

Benny fixade in mina mobilbilder i datorn i förrgår!!!

Var jättelängesen det gjordes sist   !!!


Här kommer några av bilderna...


Jag tar dom nyaste först, tagna förra veckan när vi var hundvakt åt Ayax!!!


 

Finaste Ayax   !!!


 

 Kollar in grannens hästar på en av promenaderna   ...

 

 

 

  Fortfarande intresserad... Han var ända fram och nosade på en av hästarna   ...

  Tyvärr ingen bild på detta eftersom jag hade fullt upp med att kolla på dom...


   Passade på att ta några till bilder på Ayax i vår höstfärgade trädgård...

      


Tog bilder i mörker på alla hundarna men endast dom på Alyza blev bra så här får ni se experimentbilderna tagna i mörker med pannlampan riktad mot henne   !!!

 

   

   Alyza på kvällspromenad!!!

  


   Här kommer bilder från vår mys/tv kväll i fredags...

  

   Alyza vid mina fötter... Trött tös   ...



  

   Mamma Giah i soffan bredvid mig   ...



  

   Dahro i husses knä, tvärs över fotöljen!!!



  

   Puss på dig husse... Älskar dig   !!!



   Vi har haft besök av Nathalie också i mellanåt   !!! Hon gillar att gunga!!!



    

Sötaste flickan min!!! Barnbarn är verkligen livets efterrätt!!!



Båda barnen var här tillsammans en helg, dom hade sååå skoj ihop   !!!

Vi är så glada att ha dom så nära, så att dom kan komma ofta!!!

Nu fungerar det även när jag är dålig (värk) eftersom dom är större och klarar sig själv mera...

Benny tar över om jag inte orkar, det är skoj att spela spel och läsa böcker ihop   ...

Leka eller gosa med hundarna är också skoj tycker dom...


Här kommer ettpar gosbilder från ett av Liams besök!!!

 

 

 


  För några veckor sen hjälpte Liam oss med Trädgårdsarbetet!!! Det är en hel del som ska

  Fixas inför vintern!!!        


  

    

  Liam vilar, väntar på att farfar ska ha lastat fullt med ogräs i vagnen så att dom kan åka

  och tömma den... Blev en hel del jobb eftersom Benny trimmade kanten av vår stora plan

  Ogräset hade "snott" ca en halv meter runt hela planen!!!


  Visst är trädet vackert i höstfärger   !!!


   Nu kommer det lite bilder från järnvägsstationen, vi följde Paul och Ayax till tåget en 

   av gångerna dom var här när deras bil kronglade...


  




 

Benny och Alyza...



 

 Paul och Ayax... 



    

Ayax som väntar på husse... Vid stationen i Eskilstuna... Vid ett annat tillfälle...


Han är så fin lilla Ayax... En riktigt hussig pojke   !!!



  

   Benny Dahro och Giah vilar...


   Bild från vår "nya" hall... Ljus tapet och vit panel, (som redan är smuttsig    ... 

   Av skitiga hundtassar) Hundarna står gärna och tittar ut genom fönstret...


   Tog även med några bilder från i somras som fanns i mobilen...

         

Alyza kollar när brorsan tränar...




  Vi var på besök i parken Zoo i somras, här några bilder därifrån!!!

 

                

Alyza och Giah i vila,  Så här har vi det varje kväll vid TV-n... Blir mycket gosande ihop...



Tur jag har familjen, inklusive djuren och vänner som finns för mig att dela sorger och glädje med och som tröstar/hjälper mig när jag mår dåligt   


Utan er ALLA vet jag inte om jag orkat med alla gånger!!!

Tack för att ni finns (ingen nämnd ingen glömd)

Kram Gunbritt    

 
 
Ingen bild

Gela

1 november 2011 14:21

Hej, det må jag säga att jag kallar uppdatering!!! Jobbigt att må dåligt. Jag har själv haft några dagar som jag ej varit riktigt på topp, lite jobbigt.
Vad vacker Ayax är!
Krya på dig, kram Gela

 
Ludde

Ludde

1 november 2011 17:10

Åh, så många härliga bilder på alla hundarna. Hoppas matten blir bättre innan vintern. Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Anna med flock

Anna med flock

4 november 2011 11:13

Massor att läsa igen här inne nu :) Härliga mysbilder!

Hoppas att du ska få må lite bättre nu, tråkig läsning att du varit så dålig... stor kram på dig!

ps... vi kanske skulle höras på telefon nån dag, var länge sen nu ;-)

http://timsevimse.wordpress.com

 
Paul Nilsson

Paul Nilsson

4 november 2011 16:39

Jaa de måste ha varit en ära hehe och få låna min fina Ayax hehe

MVH PAUL & AYAX

http://www.nallensbelgare.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 juni 2015 17:04

  I fredags eftermiddag tog jag bilen och körde upp till Avesta, Skulle till Monika och Axa och sova över till lördagen då vi skulle till utställning i Fagersta!!!     SÅ ROLIGT!!!  Lite oroliga var vi för hur det skulle gå, (hon har inte gillat de...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2015 20:37

  GRATTIS!!! På 9års-dagen         Red Goblin's Dahro     Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!   För vår pojke idag, Vi har firat med extra god mat och märgben till alla tre hundarna idag          Bilderna är från ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2015 18:52

  Idag fyller vår älskade Grimmendans Giak 8 år   !!!   GRATTIS GIAH!!!   Firat idag med köttbullar som topping på maten och Märgben   som intas nu... 3 nöjda hundar här!!!     Giah och hennes dotter Alyza leker i snön...   ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...     Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!   Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar      Ben ÄR GOTT!!!...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar        Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!           Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt Nathalie fick feber den ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards