Direktlänk till inlägg 19 juli 2010

Besök och besök :)

Av Gunbritt o Benny Larsson - 19 juli 2010 21:54

För några dagar sen var Axe med matte här och idag  var Axa med flock här   JÄTTESKOJ att träffa dom...Blir alltid lika glad att träffa "mina småttingar" med ägare!!!

 

Axa har vi inte sett sen hon flyttade härifrån...Är lite långt till Luleå   ...Men nu bor hon lite närmare (I Dalarna)

Dom hade varit på Öland... Så dom stannade till när dom hade vägarna förbi  ...

TACK FÖR DET!!! 

 

Ni är alla lika välkomna  hit!!! Blir ju sååå glada att få träffa valparna och er ägare   ... 

 

Det kommer bilder på bådatvå...Med start vid Axes besök!!!

Ni vet väl att om ni klickar på bilden blir den större...

Det gäller även dom "stora" bilderna...

 

    

Axe gillade poolen   ... Sitter fint...

 

      

Axe kyler tassarna...och kollar botten...lite lerigt...

 

  

Har du plaskat klart??? Jag vill leka mer säger Acke...

 

  

Acke lycklig!!! Jag får bestämma    !!! 

 

  

Dina bjuder på godis...Acke sitter fint    men Axe...

  

Gick och badade igen   !!!

 

Hundarna lekte ett tag inne på gården och hade skoj tillsammans sen kopplade vi dom och gick utanför och pratade lite innan vi gick ner på planen med hundarna i koppel en stund medan vi gick ikring...Tränade lite uppmärksamhet  och möte  ... Inga bilder då... 

 

  

Axe stilig kille han med!!!   Stora pojken...

 

  

      

Fotomodeller Axe och matte Dina...

 

  

Acke nere på planen...

 

Det blev inte fler bra bilder medan dom gick lösa därnere...

 

Innan dom åkte hemåt tog vi en kort kisstur med Axe...

   

Axe kollar in hästarna   !!!

 

Dagens besök av älsklingen Axa, blev oxå fotat lite...

Glömde faktiskt att fota när alla syskonen träffades   ...

 

När dom kom var Acke ute själv...Vilken tur han hade att få träffa båda syskonen själv   ...Gäller att hålla sig framme... Nä första ggn var det tänkt så...Andra (idag) råkade han ligga ute och tugga ben medan alla dom andra var i köket med mig när besöket kom...

 

Så jag stängde in dom... Så Axa skulle få hälsa på oss först...Acke var ju redan ute... Så Axa och han fick träffas lite innan dom övriga kom ut   ...

 

  

Ska vi leka??? undrar Axa...

 

 

Haloj Kanske det...vem är du???.Axa lite avvaktande först...

    

Aha en snygg tjej!!!   ...

 

Sen busade dom ett tag tills Axa hittade något!!!

  

BEN!!! MUMS!!!

 

  

MITT!!!

 

  

Mumms!!! Kan jag oxå få??? undrar Acke...

 

Sen kom övriga syskon ut...Alla tre rusade ut (Acke följde med in och hämtade dom andra) snacka om iver, jag hade stängt grinden till altanen men Ayax hoppade över räcket och ut till snyggingen där utanför och snabbt som ögat for Acke efter   !!! Bara Alyza väntade på att jag öppnade grinden... Kom av mig med fotandet i röran så tyvärr inga bilder på alla syskonen ihop...HJÄRNSLÄPP!!!

 

Sen fikade vi och pratade lite med hundar ikring...Giah kom ut en sväng men fick gå in igen eftersom hon inte gillade sin dotter alls   ...Dahro däremot gillade henne men höll på att välta bordet istället så han fick oxå gå in igen   

 

Det var jätteskoj att få se hur hon utvecklats vår lilla röd!!!

 

Nu var hon i och för sig urfälld, men man ser att det är en riktig sötnos   ... Blev tyvärr ingen riktigt bra bild på henne den här ggn. men det blir förhoppningsvis fler tillfällen...Var ju mest intresserad av att träffas nu   ...

Inte så lätt att få tervar på bild heller dom rusar snabbt ur bild   !!! Tack och lov för digitalkamera!!!!

 

Jag är sååå stolt över alla våra puppilurar...Älskar dom allihop   

 

Ska se om vi kan ha en valpträff i Augusti...Men om ni vill komma hit tidigare så har Benny semester v28-31... Då går det ju att ses även mitt i veckan   ...

 

Hoppas alla har det bra i sommar!!!

Kram. /Gunbritt

 

 

OBS!!! Vi söker fortfarande efter

nytt hem åt ACKE (Azac)!!!

 

AYAX bor fortfarande kvar här!!! Få se om han flyttar snart???

 

Hör av er vid intresse!!! Så berättar vi mer... 

 

Maila oss på belgarhuset@telia.com

 

Eller ring oss på 016357770 eller 0706847193

 

 

 
 
Anna med flock

Anna med flock

20 juli 2010 21:41

Kul med besök :) Fast jag förstår inte hur ni ser skillnad på dom alla, jag tycker dom ser himla lika ut... ;) Syns på fredag! Jag hör av mig på morgonen när vi åker så ni har koll ungefär hurdags vi är framme.

Kram!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

Susanne

20 juli 2010 22:11

Himmel vad dom växer å fiiiiina är dom allihopa. Coolt med badbåten :)

Hörrö den den damen känner jag ingen. Undrar om det möjligtvis var henne jag såg på Klubben i söndags eftermiddag.....Måste varit den söta jycken?
Kramisar
Susanne

 
Ludde

Ludde

21 juli 2010 23:10

Vilka trevliga besök! Härligt med plaskpool, men det är nog skönare med ett riktigt dopp... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 juni 2015 17:04

  I fredags eftermiddag tog jag bilen och körde upp till Avesta, Skulle till Monika och Axa och sova över till lördagen då vi skulle till utställning i Fagersta!!!     SÅ ROLIGT!!!  Lite oroliga var vi för hur det skulle gå, (hon har inte gillat de...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2015 20:37

  GRATTIS!!! På 9års-dagen         Red Goblin's Dahro     Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!   För vår pojke idag, Vi har firat med extra god mat och märgben till alla tre hundarna idag          Bilderna är från ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2015 18:52

  Idag fyller vår älskade Grimmendans Giak 8 år   !!!   GRATTIS GIAH!!!   Firat idag med köttbullar som topping på maten och Märgben   som intas nu... 3 nöjda hundar här!!!     Giah och hennes dotter Alyza leker i snön...   ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...     Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!   Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar      Ben ÄR GOTT!!!...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar        Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!           Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt Nathalie fick feber den ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards