Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

hundbilder ;) och Nathalie

Av Gunbritt o Benny Larsson - 10 juni 2010 21:55

I tisdags var Nathalie hos oss  ...  Jag hämtade henne på eftermiddagen...Sen hjälpte hon mig att handla...Duktig tjej, hon scannade in varorna och hjälpte till att väga dom...Visade vad hon ville ha och diskuterade om det jag tog   ...Vi hade jättetrevligt i affären, det tog "lite" längre tid men vi hade ju inte brottom...Vi åt glass innan vi åkte hem till vovvarna och farfar...

 

   

Här var hon grindvakt och släppte ut och in på hundar...

 

       

Giah på väg ut och in   ...

 

    

Alyza och Ayax får morot av trollungen...

 

Hon hade skoj med att dela ut morötter till allihop, det var så roligt så dom fick två stycken var   ...

Hon hann även med att kasta ut godis på gräsmattan så dom fick leta...Jätteskoj!!!

 

En hel del bus med farfar blev det oxå och målande i målarbok, bokläsning, mat och fika så vi hann med en hel del ihop... Skoj att få rå om dom små ibland!!!

 

Fast efteråt var vi trötta allihop, både två och fyrbentingar  ...  

 

Nu kommer en hel massa bilder på vovvarna :)

Klicka för större bild (funkar även på dom "stora")

 

  

Ayax stående bakom Dahro...

 

       

Ayax o Dahro            Alyza o Ayax                  Ayax

 

  

Syskonen mot Dahro ...

 

        

Fyra bilder på Ayax   ...

 

  

  Husse!!! Vi leker ju... 

 

      

Cyckeldäck är skoj!!!

 

  

Vi tar en paus!!!

 

        

    

Mer dragkamp, på tre denna gång... Husse klipper gräs...   

 

         

Dahro o syskonen    Ayax            Giah lugn och pratsam   

 

  

Alyza mattes prinsessa!!!

 

  

En av genvägarna till Kina som är på gång Ca 40cm/djup...

 

       

Sigge var på besök en dag...Giah och han hade skoj...

 

Hans matte kom in en vända och hälsade på dom andra hundarna...Det blev ett pusskalas, alla tre ville ju visa att dom gillar henne   ...

 

   

Dahro ler sitt stora leende   

 

Han rynkar ihop hela nosen då, trynar säger jag...Det gör han till dom personer han verkligen gillar   !!!

Sen pussar han... Många blöta pussar blir det!!!

 

Avslutar med en lite suddig bild på Ayax...

 

  

Ayax 9 månader...

 

Valparna fyller tio månader på midsommar :) Tiden flyger iväg!!!

 

/Gunbritt

 

     

 

 

 

 
 
Gela

Gela

11 juni 2010 15:51

Hej, synd att du haft så ont. Hoppas att du är bättre nu.
Ja du Kina hål känner vi till numera i detta hus med.
Härliga bilder med hundarna.
Ha en fin helg/Gela

http://Gelashemochtradgard.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

11 juni 2010 21:49

Hm, jag tycker det ser ut som om onödige Dahro tänker äta upp MIN matte!!!
Tror inte jag törs släppa in henne till honom igen.
Passerade er igår men matte varken bromsade eller svängde. Först var det ont om tid, sen var det trött som ursäkt.
Skitmatte!!!!!

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Ville

Ville

16 juni 2010 17:43

Alltid lika fina bilder på underbart fina hundar ;)
Det är inte roligt att ha ont :(
Jag har det bra här i Villebo med galna flickor som har sommarlov.
Nosåpuss

http://marno.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

19 juni 2010 22:22

Vilka fina bilder. Vilken bra hjälp Nathalie är. Hoppas Coco blir lika duktig när hon blir större. Jag skulle också vilja ha dragkamp. Det ser mycket roligare ut att dra med andra hundar. Det blir bara jag och husse som drar här hemma. Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Anna med flock

Anna med flock

20 juni 2010 21:25

Åh vilka härliga busbilder på vovvarna... dom är ju så fina!

Tänkte kolla om ni har tid för besök någon helg framöver nu i sommar eller alternativt under V30-31 då jag tror jag har semester. Skulle vara roligt att ses igen om ni står ut med besök av oss med dom vita vildingarna igen ;)

Kram!

http://timsevimse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 juni 2015 17:04

  I fredags eftermiddag tog jag bilen och körde upp till Avesta, Skulle till Monika och Axa och sova över till lördagen då vi skulle till utställning i Fagersta!!!     SÅ ROLIGT!!!  Lite oroliga var vi för hur det skulle gå, (hon har inte gillat de...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2015 20:37

  GRATTIS!!! På 9års-dagen         Red Goblin's Dahro     Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!   För vår pojke idag, Vi har firat med extra god mat och märgben till alla tre hundarna idag          Bilderna är från ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2015 18:52

  Idag fyller vår älskade Grimmendans Giak 8 år   !!!   GRATTIS GIAH!!!   Firat idag med köttbullar som topping på maten och Märgben   som intas nu... 3 nöjda hundar här!!!     Giah och hennes dotter Alyza leker i snön...   ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...     Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!   Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar      Ben ÄR GOTT!!!...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar        Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!           Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt Nathalie fick feber den ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards