Alla inlägg den 22 april 2010

Av Gunbritt o Benny Larsson - 22 april 2010 23:10

I morse såg det ut så här när jag släppte ut hundarna för att leka lite...

 

   

Ca 5cm...SUCK!!!!

 

   

Hundarna tyckte det var skoj   blev endel bus...

 

Under dagen har det smält undan en del och blivit GEGGIGT IGEN!!!

 

Alyza är en liten skitgris...Hon ÄLSKAR att gegga   !!!

Så hon gillar vädret...Är mindre skoj att ta in grisen   

När jag torkat av det värsta behövde vi båda duscha   

 

Ja ja så är det att ha hundar...Vädret går ju inte att göra nåt åt så det är bara att gilla läget    !!!

 

I övrigt händer det inte så mycket...

Hemtelefonen är DÖD    ...Blir sååå trist!!!

Väntar på reparatören!!! Hoppas det fixas imorgon!!!

Har varit låst hemmavid i väntan på rep...

Behöver in till stan och fixa födelsedagspresent  till Nathalie som fyller 4 år på måndag och till hennes mamma som fyller på lördag...Vi firar båda på lördag  !!!

 

Några bilder på detaljer hemma hos oss...

 

  

Bonaden har Monica sytt till mig (när jag fick kennelnamnet reggat) Kattkoppelhängaren i keramik har jag gjort själv...

Smidigt att ha allt (för promenaden) innanför dörren... 

 

  

Små tavlorna på belgarvalpar...Jag    dom!!!

 

  

På dörren till Toa (en skylt från min barndom)

 

   

En vägg i hallen...

Tavlan till vänster är på vår älskade Eternity's Odyhn...

Målad av Firmin Aertgeerts...Thank you Firmin we love the painting!!!

 

   

En bild målad på glas (vet ej av vem, fick den i present av Siv min lillasyster)  på vår första hund KING!!! (blandras) Med sin älskade tennisboll...

 

En alldeles underbar hund, som vi fick 8 underbara år med...  en "kommer jag inte i dag så kommer jag imorgon" hund, Stor och snäll, som lekte med barnen och sov med dom... pojkarna var 3 och 7år när han kom in i vårt liv... 

 

Han låg gärna på trappan till vårt förra hus och höll koll på vad som hände utanför...

 

King och Lurvas vår första perserkatt (som kom till oss som vuxen pga allergi hos min systers barn) har vi inte skrivit om på hemsidan eftersom dom varit borta i många år nu...Men hos oss som hade förmånen att leva med dom kommer dom alltid att finnas kvar i hjärtat   !!!

 

Det var några foton från vår hall   ...

 

  

Avslutar med en liten blomma i en kruka/vas som Benny har drejat på en kurs vi gick tillsammans...Var jätteskoj!!!

 

Fler bilder hemmifrån kommer kanske någon annan gång... 

/Gunbritt

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards