Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Gunbritt o Benny Larsson - 27 mars 2010 01:33

  

Husse kommer   !!!! Skynda dig!!! Vi väntar ju!!!

 

Det är alltid lika skoj när Husse kommer från jobbet...

 

Vårt motionsband för hundarna syns i bakgrunden...

 

                   

Starta!!!Snälla!!!                    Alyza älskar det!!!     

 

Dahro med... Giah däremot är inte så förtjust!!!            

 

 

Fredag kväll... Mys framför Tv-n...Vi tittade på så ska det låta... (Hade klippt klor innan) 


 

Dahro sover   ...

 

   

Alyza på min plats och Giah väntar på mig...

 

  

Sluta fota jag sover ju!!! 

 

Giah lyckades klämma in sig i soffhörnan...Finns det hjärterum osv... Trångt och mysigt...

 

  

Visssst är det skönt att gosa matte!!!

 

Alyza tätt intill...Sötnosen...

 

  

jag ska nog ta en tupplur jag med...

 

  

Shhh hon sover... Mattes hjärtegull   !!!

 

Se sån stil hon har...

        

 

  

Alla sätt är bra utom dom dåliga...Sägs det!!

 

Dags för mig att sova   ...Alla dom andra sussar redan sött...

 

Gunbritt

 

 

 

  

 

 

 

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards