Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 februari 2010 23:52

Hej!!!

Det har inte hänt så mycket här den här veckan...Jag har haft mycket mer ont än vanligt   !!!

 

Så jag var till doktorn och han skrev ut mer medicin...Känns som om jag äter halva apoteket...SUCK!!! 

 

Men förhoppningsvis hjälper tabletterna mig att komma igång lite...Det är ju såååå trist när man inte kan göra någonting!!!

 

Nej nu är det färdiggnällt   ...

 

Hundarna mår bra, ja även Alyza verkar något bättre...Peppar peppar!!!

Knasen är fortfarande ganska pigg   ...Han kommer och gosar ofta, Äter och dricker bra och vill sova med mig varje natt...Känns skönt!!!

Han ska tillbaks till Strömsholm för nya prover på Onsdag...Så håll tummarna på att allt är bättre!!!

 

Här kommer några bilder från den gångna veckan...

 

   

Söta Alyza   !!!

 

   

DJUP snö!!! Alyza trivs!!!

 

   

Mina älsklingar!!!

 

   

Dragkamp i solskenet...   

 

  

Hallå!!!

 

  

Finns det något där???

 

  

HMMM... Ser inget!!!

 

  

Fina tjejen...Hon växer som ogräs   ...

 

  

Belgar race...Ta mig om du kan!!!

 

  

På span...Kommer det någon??? Alyza håller koll...

 

     Tre GLADA vovvar   blev det när Monica kom!!!PUSS!!!

 

Dahro SKA alltid sitta i knä, så även här... Det pussas från alla håll   !!!

 

Vi hann med lite fika och lite snack oxå...Ser inte Monica så ofta nuförtiden...Hon jobbar ju nästan hela tiden...Så det är extra skoj när hon har tid och ork att titta in ett tag!!!

 

Hoppas alla mina valpar har det bra och sköter sig   !!!

Jag tänker OFTA på er och era hussar och mattar...

Jag tittade på kort från det valparna föddes och frammåt, i idag...Fattar INTE vart tiden tar vägen...Om knappt två veckor blir ni 6månader!!!

 

KRAM till er alla!!!   !!! "Mina småttingar"

 

Avslutar med några bilder på Alyza tagna med mobilen...

 

   

Hittat en stig i skogen...

 

     

Närbilder på mitt hjärtegull   !!!

 

Nej nu väntar sängen   på mig!!!

 

Godnatt Gunbritt. 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards