Alla inlägg den 9 december 2009

Av Gunbritt o Benny Larsson - 9 december 2009 00:19

 

I dag har vi tagit det lugnt...Gått några turer här hemikring bara + lekt på gården och innomhus!!!!!!!

 

I morse hade någon av dom stora hundarna tagit ner husses träskor (högt uppställda p.g.a. Alyza)...Dahro hade den ena i tvättstugan, medan mor och dotter delade på den andra i hallen...Skalade av det svarta från ovandelen och tuggade lite på dom...Kan väl säga att det är dags för nya nu    

 

I övrigt kollar Alyza bänkar och bord flera ggr/dag och plockar till sig diverse saker...Disktrasan och min nya pocketbok var några av dagens fynd   ...Hade tur, såg att hon tuggade på boken så jag hann rädda den..."bara" pärmen och första bladet var delvis borta resten gick att läsa så jag får i alla fall veta hur boken slutar   ...

 

Jaga katt har hon oxå gjort idag...Lyckades smita upp medan vi åt...Husse fick springa upp och rädda kisse...Hörde hur han svor när han försökte få tag på busfröt eller katten, som bråkade under dubbelsängen   ...Inte det lättaste...

 

Nu sover mina små änglar!!!         

 

  

 

God natt!!!

Gunbritt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards