Alla inlägg den 30 september 2009

Av Gunbritt o Benny Larsson - 30 september 2009 00:24

Är redan fem dar sen jag skrev/satte in bilder Flört sist...Tiden flyger iväg!!!!!

Har varit en intensiv tid...Valparna är vakna lite mer och vill ha mat Skrikandes fort!!!

Sen blir det ju en del avfall efteråt Obestämd ...Många påsar/säckar som ska till soptippen, blir det!!!

Åker in där varje gång jag ska till stan... Har ju den på vägen så det är lika bra att passa på...

MÅSTE sätta mig och ta bort klammrarna från tidningarna vi har fått...

Pust och snörvel, lite jobbigt att hålla på med trycksvärta då jag är allergisk mot den Rynkar på näsan...


  

Mat dax för fem dagar sen...



  

Dom gillar verkligen maten...Både från mamma och från mig Flört  



  

Diskborsten är skoj!!!



  

Tittut!!! En fluga fastnade vist oxå på bild Tungan ute...



  

Vi har haft en del besök med, här är det Per som hälsar på svarta valpen...



  

Barbro hans fru, i valphagen Kyss... 

Jätteskoj att vi träffades i somras på en bilträff i Eskilstuna, pratade med varandra och bestämde att vi skulle ses på tisdagsträffarna som dom var med på...Vi tackade för inbjudan,sågs där och pratade mer...Kändes som vi känt varandra länge???

Nästa gång var jag inte med, för valparna föddes... Men den gången hade Barbro med ett foto på mig sen skoltiden och frågade Benny om det var jag Förvånad ...Det visade sig att vi gått i samma klass på gymnasiet...Och inte bara det, hon och ett par tjejer till hörde till mina bästa vänner då...Men som det lätt blir så kom vi ifrån varandra Barbro och Per flyttade till Stockholm och bodde där många år...Kom tillbaks för några år sedan  

Nu har vi tagit upp kontakten igen, är SÅÅÅ roligt !!!


  

Mor och barn...


  

Vissssssst är jag söööt!!!!



  

Goda tår Flört...



  

Fin tunga!!!



  

Vila i skostället Oskyldig...Någon som låg på ett ställe en stund...Var livat utanför hagen Obestämd!!!

Benny hade fullt upp Tungan ute jagade efter valpar som kollade överallt!!!

Jag städade hagen undertiden Glad...



  

Härligt att sitta och mysa med småtrollen Kyss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



  

Möte i tunneln...

Valparna gillar verkligen att springa i den Skrattande...


  

Går det att krypa under???



  

Oroa dig inte matte jag bara kollade köket lite!!!!! Svart på egna äventyr!!!!!




  

Plankan upp, hoppa ner...Men nu måste jag ut oxå!!! Det löste han... svart som förresten ska få heta Axo Skrattande

Hans blivande husse som heter Dag, kom hit på besök igår och bestämde sig för att just HONNOM ville han ha...

Kommer att bli ett toppen team tror jag!!!!  



  

En del av min flock (i motljus) idag...(Hm igår) mitt i natta nu igen...Vart tar tiden vägen????

Vi har haft fint igen efter regnet som kom kvällen och natten till igår...


  

Gott med ben...



  

Brun sover gott!!!



  

"Picknick" i det gröna Flört...mellanmål är gott!!!



  

Är ni klara snart???????? JAG vill ju leka med BOLLEN!!!!



  

Vilken sovställning!!! Bakbenen hänger i luften...


God natt allihop !!!

Gunbritt.

Ps. 5 veckor idag!!!! Sätter in nya bilder så fort jag tagit dom (på hemsidan)

Ds.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards