Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Ute i solskenet.

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 september 2009 12:51

Haloj!!!

Här kommer lite nya bilder på valparna... 4 veckor blev dom igår, vad tiden går FORT!!! Förvånad

Det var underbart väder så jag tog ut hela gänget för första ggn.

Det blev i hagen vi fixat på framsidan, solen värmer bra där redan tidigt på dagen...Baksidan har eftermiddags och kvällssol... Var sommarvärme i lä, igår...Underbart!!!


  

Hela gänget har lyfts ut Skrattande...Min skugga får ni på köpet Flört...


  

Va konstigt det luktar...


  

på äventyr!!!


  

Jag la ut mattor under bänken, så giah inte skulle bli kall när hon diade valparna...

Naturligtvis var det där under hon ville ligga...

Blev ett poppis ställe även för småttingarna Skrattande


  

Här testar lilla fröken röd trappan...


  

lillemans tur...Han har växt i sitt halsband nu som ni ser Kyss...


  

Skoj trapp!!!


  

Hmmm!!! Vad är det här???


  

Dahro och Giah njöt!!! Skoj att få vara ute på den här sidan...Bättre koll på vägen och bussarna...

Viktigt!!!!!  Skolbussen stannar och släpper av barn utanför tomten Tungan ute...


  

Maten serverades ute...Mums va gott!!!!!!!!!!!!


  

Varför stängdes vi in????????????????? Vill ju oxå ha!!!!!!


  

Valparna sov middag under bänken medan Giah och Dahro höll vakt Kyss...


Valparna blir i alla fall vana vid billjud för trafiken låter mycket på framsidan av huset...

Själv passade jag på att sitta i solen och läsa lite...Vilken härlig dag!!!!!!!

Benny klippte gräset när han kom hem från jobbet, behövdes ju som synes Obestämd...


På kvällen var det dags för avmaskning igen...Gick jättebra!!! Dom smaskade i sig...

Har tack och lov inte sett till några maskar vare sig på valparna eller dom vuxna...

Peppar peppar...Hoppas jag slipper det!!!!!!

   

Har tänkt fota 4-veckors bilder i dag om Benny vill hjälpa till ... Så dom kommer kanske in i kväll...


Ha det bra allihop...

Hinner inte skriva på era bloggar lika ofta nu...Men är in och läser oftare än jag skriver Flört...

Vill ju veta hur ni har det...


Har en vän som har det extra jobbigt nu...TÄNKER PÅ DIG VÄNNEN!!!  När du orkar prata finns jag här!!!


Kram!!!

Gunbritt.  


 
 
Ludde

Ludde

24 september 2009 14:39

Vilken fin hage det blev. Valparna måste ha tyckt det var spännande att få vara ute. Va söt Lilleman var i sitt halsband. Kramar, Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

25 september 2009 08:19

Jag vidhåller fortfarande att det sen länge är dags för den där typen du var otrogen med att överta ansvaret.
Nu äter de ju annat så det är verkligen på tiden.
Vi behöver ut i skogen och pyssla med viktigare saker än valpar!
Nu ska jag åka och träffa Monica i skogen.

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Carina

Carina

25 september 2009 22:26

Det ble en kjempefin hage til dem! Og de begynner å bli kjempesøte nå. :D

http://www.poteliv.com

 
Elisabeth och Sacco

Elisabeth och Sacco

27 september 2009 18:32

Jösses vilka charmtroll! Kul att se hur de utvecklas. Matte vågar knappt titta in här längre och husse får absolut inte titta (han tycker att det skulle vara trevligt med en snygg tjej till mig). Förstår att alla har fullt upp med småttingarna nu, önskar er fortsatt lycka till!

http://sacco.bloggagratis.se

 
Kasper

Kasper

27 september 2009 23:30

Ni skulle se min matte nu! Hon ser inte klok ut, där hon sitter och ser ut som om hon höll på att SMÄLTA framför datorn!!!
Guuud såna sötingar - dom blir säkert lika vackra som du, Giah, allihop!!

http://www.belof.se

 
Hunden Liza

Hunden Liza

28 september 2009 14:24

Asså man kan då aldrig få nog av valpbilder. :-)

http://hundenliza.blogspot.com

 
 Anna med flock

Anna med flock

28 september 2009 21:44

Åh vilka härliga bilder på bebbarna där dom upptäcker världen :)

Tack för din jättegoa kommentar på min blogg, det värmde ska du veta! Har kollat lite och tänkte fråga om vi skulle kunna komma och hälsa på er helgen vecka 42, alltså 17 eller 18 oktober (helgerna innan är jag upptagen/jobbar). Skulle var så kul att få träffa er alla och se Ghia i verkliga livet. Sen är ju bara frågan om ni står ut med att träffa mina monster ;)

Ge alla fyrbentingar en puss från mig!

http://timsevimse.blogg.se

 
maria

maria

30 september 2009 18:14

hej..
guuuuuuuuuu,va goa..
man vill ha allihopa,fniss....
vilka sööötisar...
lycka till

http://mallenutt.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 juni 2015 17:04

  I fredags eftermiddag tog jag bilen och körde upp till Avesta, Skulle till Monika och Axa och sova över till lördagen då vi skulle till utställning i Fagersta!!!     SÅ ROLIGT!!!  Lite oroliga var vi för hur det skulle gå, (hon har inte gillat de...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2015 20:37

  GRATTIS!!! På 9års-dagen         Red Goblin's Dahro     Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!   För vår pojke idag, Vi har firat med extra god mat och märgben till alla tre hundarna idag          Bilderna är från ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2015 18:52

  Idag fyller vår älskade Grimmendans Giak 8 år   !!!   GRATTIS GIAH!!!   Firat idag med köttbullar som topping på maten och Märgben   som intas nu... 3 nöjda hundar här!!!     Giah och hennes dotter Alyza leker i snön...   ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...     Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!   Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar      Ben ÄR GOTT!!!...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar        Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!           Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt Nathalie fick feber den ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards