Direktlänk till inlägg 15 september 2009

På äventyr

Av Gunbritt o Benny Larsson - 15 september 2009 00:58

Idag har vi satt in bilder på alla valparna (2 veckors) på en egen sida...Valpbilder...På hemsidan...Kommer att sätta in nya där varje vecka!!!! Gå gärna in och titta Skrattande!!! www.belgarhuset.com


Kommer naturligtvis fortsätta att sätta in bilder här med men inte dom som finns där!!!


I dag var lilla svart ut på äventyr i hagen...Klättrade ur lådan och kollade runt överallt Tungan ute ...

Här kommer några bilder jag tog på honnom !!!!

      

Vist är han en sötnos!!!


Även orange och mörkblå var ut i hagen...Tyvärr hade kamera batterierna lagt av då...fixat igen nu!!!


  

Vilken sovstil vår rosa dam har Flört...


  

Ann-Sophie med lilla herr grön...Kelstund innan hon åkte hem i söndags Kyss!!!


A-S var här några dygn och myste med valparna...Har valpsjuka knän nu säger hon, efter att ha suttit sååå mycket i skräddarställning på golvet  Oskyldig ...Hm, självförvållad skada Flört!!!

Hon hjälpte mig även att ta bilder på småttingarna en och en...Inte det lättaste med "ålarna" men några blev det ju...


  

Denna på lilleman t.e.x "klarblå" utan halsband fortfarande....Mörkblå har växt i sitt Skrattande!!!


Här kommer en bild på blommorna jag plockade i slutet av förra veckan...liten "midsommarbukett" på hösten...


   

Vacker!!!  Klarblå himmel dessutom...Härligt!!!!


Tog TIDIGA morgonpromenader med hundarna i Lördags...Giah först, då var det för mörkt för att fotografera...Foten i munnen

Bytte hund och gick en riktigt lååång härlig promenad medan solen gick upp med Dahro ... Vilken härlig morgon!!!!


Här kommer några bilder!!!

           

Solen skiner och frukosten väntar...Önskar vi får måååånga sådana fina stunder tillsammans mina älskade hundar och jag...


Slutar nu och går och lägger mig...Godnatt!!!

Gunbritt.

 
 
Torsten

Torsten

15 september 2009 07:09

Men gud vad dom växer, valparna!!! Dom blir ju bara sötare o sötare....
Härligt väder har det varit o är än, bara njuta så länge det håller i sej!
Kram till er!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Ludde

Ludde

15 september 2009 22:52

Jag tittade på valpbilderna på hemsidan, och tycker nog att Lillen och den orangea tiken är allra sötast. De andra är bara jättesöta...

Min husse och matte går aldrig upp så där tidigt för att gå ut med mig, så jag får inte se några soluppgångar. Det var mysigt att få se på bild i alla fall.

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
 Anna med flock

Anna med flock

16 september 2009 06:23

Åh... jag tror jag kommer och kidnappar lilla svart... snutteplutt! Underbart söta är dom.

Visst är det ärligt att promenera riktig tidiga mornar när solen stiger upp, underbart att få sån kvalitetstid med sina hundar!

http://timsevimse.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 juni 2015 17:04

  I fredags eftermiddag tog jag bilen och körde upp till Avesta, Skulle till Monika och Axa och sova över till lördagen då vi skulle till utställning i Fagersta!!!     SÅ ROLIGT!!!  Lite oroliga var vi för hur det skulle gå, (hon har inte gillat de...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2015 20:37

  GRATTIS!!! På 9års-dagen         Red Goblin's Dahro     Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!   För vår pojke idag, Vi har firat med extra god mat och märgben till alla tre hundarna idag          Bilderna är från ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2015 18:52

  Idag fyller vår älskade Grimmendans Giak 8 år   !!!   GRATTIS GIAH!!!   Firat idag med köttbullar som topping på maten och Märgben   som intas nu... 3 nöjda hundar här!!!     Giah och hennes dotter Alyza leker i snön...   ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...     Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!   Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar      Ben ÄR GOTT!!!...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar        Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!           Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt Nathalie fick feber den ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards