Alla inlägg den 8 september 2009

Av Gunbritt o Benny Larsson - 8 september 2009 17:06

Kom på hur jag skulle göra Tungan ute

Så här kommer några bilder på våra underverk igen...


Vad gör du mamma???


 

Va högt!!! Va hände??? Hur kommer jag tillbaks???


  

Mysigt med täcke...


Sover gott!!!


Börjar stå på egna ben...


Var är du mamma??? börjar bli hungrig!!!


  

Nattmat...


Några klara Glad


 

Bara lilleman kvar, resten sover igen...


Närbild på en valp som ordnat det för sig...Värme från mor och fäll...SKÖNT!!!


 

Giah har gått och lagt sig under sängen och lådan är stängd för natten...Så ingen rymmer medan vi soverFlört


Har tagit lite fler bilder idag på öppna ögon b.l.a ...Sätter in dom nästa gång...


Kram Gunbritt


Av Gunbritt o Benny Larsson - 8 september 2009 12:37

Igår började ett par att öppna ögonen  Skrattande I dag några till!!!

En tik rymde ur lådan i går kväll !!!! Gissa om jag blev förvånad Förvånad !!!


Skulle sätta in nya bilder men vet inte hur ...Suck dom har gjort om bloggsidan och jag får inte in dom nya bilderna...Dom som redan finns uppladdade ser jag i små miniatyrer så dom går att visa igen...Ej intressant Obestämd


Testar i alla fall att skriva några rader, så får jag se hur det blir!!! Kul med smileys ...

Bilder kommer senare...

Kram Gunbritt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards