Direktlänk till inlägg 21 augusti 2009

Besök av Sigge :)

Av Gunbritt o Benny Larsson - 21 augusti 2009 19:30

Attans!!! Sigge tog pinnen först!!! men jag hinner tillbaks först :)


Lite bilder från idag...Helena och Sigge kom över ett tag...Blir ju ett lååångt uppehåll nu...Nästa gång har Giah förhoppningsvis ett gäng valpar i hasorna ;)  Få se hur Sigge reagerar då (om 5-6 veckor)...



Jag sitter fint!!! Blir det blodpudding då??? Eller???

Mums!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lite bedjande med huvudet på sne, kanske funkar det med??? JAAAA!!!

Mums igen :)

Vilken bra matte du har Sigge...Torkad blodpudding ÄR JÄTTEGOTT JU!!!



HA!!! Nu hann jag först :) :)   Lite ovig men snabb ändå ;)


Närbild!!!  på mattes älskling!!!


Lite snokande vid dikeskanten på vår träningsplan...

Kul att få träffas och leka lite :) innan det är dags...


I morse var vi till veterinären för att få sista herpessprutan...Sista bilresan för Giah på ett tag...Hon var jätteduktig!!! Rusade in...Fick henne att stanna till i väntrummet för att sätta sig på vågen...Gått upp 3,7 kg...

Sen in till vet. hoppade glatt upp på bordet...fick sprutan...Helt oberörd :)

Belöning av Maria (vet.)...Sen fick dom (Giah och Dahro som oxå var med) passa bilen utanför affären en stund medan jag handlade lite...


Åkte hem och sen kom Sigge...

Ha en skön helg allihop!!!

Gunbritt




 
 
Timse

Timse

21 augusti 2009 23:08

avundsjuk.... jag vill också vara med.... och pussa på din tjockmage... nospuss!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ludde

Ludde

21 augusti 2009 23:19

Hej! Jag har receptet på min blogg den 7 februari i år. Du kan också kopiera adressen nedan.
http://hundenluddesblogg.blogspot.com/2009/02/kexrecept_07.html
Kram, Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

22 augusti 2009 18:57

Tack för igår Giah!!!!
Jag gillar inte alls att det blir ett så lååååååååååååångt uppehåll nu!
Tror jag kommer och hundnappar dej från de där resultaten av otroheten.

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Ville

Ville

24 augusti 2009 20:40

Tack för grattis hälsningen. Vi väntar med spänning för att få se dina barn Giah.
Nospuss på dig

http://marno.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

25 augusti 2009 19:44

Men se till att få ut de där ur magen så vi kan dejta igen.
Han som du var otrogen med kan väl ta hand om resultatet så kan du och jag roa oss!
Vad ska jag göra när jag inte får träffa dej och brudarna dras till mej?
Men det är ju du som är min stora kärlek vet du väl!!!!!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Sacco

Sacco

25 augusti 2009 19:59

Bara vi här som kikar in för att se om det hänt något spännande. Typ lite valpar eller så:)

http://sacco.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 juni 2015 17:04

  I fredags eftermiddag tog jag bilen och körde upp till Avesta, Skulle till Monika och Axa och sova över till lördagen då vi skulle till utställning i Fagersta!!!     SÅ ROLIGT!!!  Lite oroliga var vi för hur det skulle gå, (hon har inte gillat de...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2015 20:37

  GRATTIS!!! På 9års-dagen         Red Goblin's Dahro     Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!   För vår pojke idag, Vi har firat med extra god mat och märgben till alla tre hundarna idag          Bilderna är från ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2015 18:52

  Idag fyller vår älskade Grimmendans Giak 8 år   !!!   GRATTIS GIAH!!!   Firat idag med köttbullar som topping på maten och Märgben   som intas nu... 3 nöjda hundar här!!!     Giah och hennes dotter Alyza leker i snön...   ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...     Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!   Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar      Ben ÄR GOTT!!!...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar        Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!           Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt Nathalie fick feber den ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards