Alla inlägg den 14 april 2009

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2009 23:31

GRATTIS DAHRO PÅ 3-års DAGEN!!!!!!!!

Tänk att det redan gått tre år nu sen du föddes...Vilken lycka att vi fick dig :) Värdens bästa kille!!!!

Grattiskramar och gottis har du fått...Även om matte varit borta stor del av dagen...


Har varit ute och letat efter JOSE SOM FORTFARANDE ÄR BORTA!!!

Idag sågs han ute vid Vansö utanför Strängnäs i närheten av en gård som heter Kinger...(inte så långt från SBK)


Tyvärr försvann han in i en STOR skogsdunge och sedan har vi INTE sett vartåt han gått vidare :( ...


Hoppas på att någon mer ser honom och RINGER polisen i Eskilstuna eller Anna!!!


Det är sååå jobbigt att veta att han är ensam, rädd och stressad!!!

HOPPAS OCH BER ATT HAN SKA KOMMA TRYGGT TILL SIN MATTE IGEN!!!


Jag har bestämt hane till Giah nu :)

Vem får ni veta så snart jag har pratat med hans matte igen och hon fortfarande säger OK!!!

Han kommer att passa bra ihop med Giah tror jag :)

Har pratat med Åsa Giahs andra ägare och hon blev jätteglad åt mitt val, vilket känns bra....

Så håll tummarna för att allt ska klaffa mellan Giah och hennes blivande partner...


Tack Ann-Sophie för att du kom och åkte med mig ut hela dagen både igår och idag...Roligt att ha sällskap ock vi har ju hunnit prata en del med ;)

Pussel och Milton har varit sååå snälla (och söta)...


Nu vet vi ju att det funkar med övernattning (Dom väckte ju inte Benny ;) ... ) Skämt åsido allt funkade bra...Så nu blir det väl fler besök??? Eller hur??? Maja ska ju komma och måla sin katt bl.a


Har tyvärr inte hunnit ringa "alla" som jag tänkt idag men tiden har flugit iväg...sen blev det plötsligt försent!!!

Godnatt  Gunbritt.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards