Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

JIIIIIIIIIIIPPI !!!!!!!

Av Gunbritt o Benny Larsson - 10 mars 2009 22:53

Hejsan!!!!

Måste bara berätta att idag kom nya röntgenresultatet på Dahro :)

Tack och lov blev det B på båda höfterna !!!!!

Han hade en B och en C när vi röntgade första ggn. Pga. slapp led sa Avläsnings.vet Kasström (han föreslog omröntgen)


Vi har haft sådan otur att alla våra hundar blivit sjuka på ett eller annat sätt redan när dom varit unga... Hd, Ad mm i leder, (allergi på schäfern) mm...

Vi har älskat och varit glada för varenda hund vi fått förmånen att äga, dom har gett oss så mycket och vi skulle INTE vilja vara utan en endaste av dom, dom gav oss så otroligt mycket glädje (och sorg) ...Önskar bara dom fått vara kvar längre :(


Det känns UNDERBART att ha två friska friröntgade hundar!!!! BÅDE FRAM OCH BAK!!!

HELT OTROLIGT!!!

Nu håller vi tummarna på att vi får behålla båda friska och krya tills dom blir gamla......................


Skriver mer i morgon och sätter in lite bilder om inget kommer ivägen ;)

KRAMAR från oss till er alla och GODNATT!!!

/Gunbritt och Benny

 
 
Sigge

Sigge

11 mars 2009 07:15

GRATTIS till Dahros höfter!
Inte glömmer jag dej Giah!
Du är ju min stora kärlek de andra träffar jag ju bara som tidsfördriv!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ann-Sophie

Ann-Sophie

11 mars 2009 14:41

Grattis!! skönt med friska hundar.
Men med ett stort plus dom är ju super trevliga också.
kram

http://annspussel.blogg.se

 
Åsa

Åsa

11 mars 2009 17:09

Grattis till röntgenresultatet! Jag minns med fasa de schäfrar jag röntgat... hur nervöst det var!

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

11 mars 2009 19:12

Men Giah min älskade!
Ska jag komma och slicka dina tassar friska igen?
De måste ju läka snabbt så att vi kan dejta och ha en massa skoj

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

11 mars 2009 20:54

Grattis, va skönt! Ge vovvarna en stor puss ifrån mig!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ann-Sophie

Ann-Sophie

13 mars 2009 21:51

Vill bara hälsa krya på dig Gunbritt.Vi tänker på dig. Tråkigt att du aldrig får vara frisk. Och att vi aldrig hinner träffas..
Hoppas att Benny klarar sig bara.
Massor av kramar från oss alla.

http://annspussel.blogg.se

 
Sigge

Sigge

14 mars 2009 18:52

Idag åkte jag förbi hos dej utan att matte bromsade!!!!!!
Först skulle jag till människovalpen och på hemvägen så påstod hon att du var ute med Anna.
Visst hade du kommit hem om matte bromsat

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Linda m flock

Linda m flock

14 mars 2009 21:21

Grattis till Dahro's höfter, känns skönt att ni kan andas ut nu :)
Kramar från stugan i norrlandsbyn

http://www.newstorykiwi.se

 
Ludde

Ludde

14 mars 2009 23:01

Skönt med höftleder som fungerar som dom ska. Det behövs när man ska ut och busa! Grattis, Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Susanne o Cia

Susanne o Cia

15 mars 2009 20:38

ÅÅåå, Grattis grattis Gun-Britt. Så jäkla skönt. Visst e det underbart att pärlorna har friska leder.
Kramar
Susanne o Cia

http://www.axevasvecia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

16 mars 2009 12:40

hej snyggings Giah! (hoppas inte Sigge ser detta....) Javisst är väl du en sån ras som våra grananrs "titta upp öron", matte tycker du är jätte fin! Vi har inte bestämt oss än om våra grannar är snälla eller inte de skäller så på oss... Men tycker sigge att du är en drömbabe så är du nog det! en liten nospuss trevare

 
molles matte

molles matte

17 mars 2009 19:31

stort grattis ...hur gjorde ni för att förbättra höften??
Molle ska nämligen oxå omrötgas

http://www.pillans.se

 
Ville

Ville

18 mars 2009 07:25

Hejsan..
Wow vilken morgon att vakna och få ett långt brev från en sån snygg brud...hälsa Sigge att nu har har konkurens.!!.
Ser ut som om vi har en del gemensamt ja..men en katt som heter "knasen" jag tycker katter är knasiga och jagar dom om jag ser dom.
Jag hoppas vi hörs igen
Nospuss Ville

http://marno.bloggagratis.se

 
Ingen bild

molles matte

18 mars 2009 18:24

Tack ..
För den jättebraiga kommentaren i min gästbok..jag fattade precis..
kan bara berätta att vi har nu väntat sen molle var 1 1/2 år..han är nu 4 år i juli.
så rötgen blir efter sommar säsongen och simningen..meeeen han växer ju ÄN ..den rackarn.

Nu till Tacopajen !!
1 dl mjölk ska det vara ..missat de , så tack för att du såg detta..
Den är toppen god

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunbritt o Benny Larsson - 7 juni 2015 17:04

  I fredags eftermiddag tog jag bilen och körde upp till Avesta, Skulle till Monika och Axa och sova över till lördagen då vi skulle till utställning i Fagersta!!!     SÅ ROLIGT!!!  Lite oroliga var vi för hur det skulle gå, (hon har inte gillat de...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 14 april 2015 20:37

  GRATTIS!!! På 9års-dagen         Red Goblin's Dahro     Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!!!   För vår pojke idag, Vi har firat med extra god mat och märgben till alla tre hundarna idag          Bilderna är från ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 24 januari 2015 18:52

  Idag fyller vår älskade Grimmendans Giak 8 år   !!!   GRATTIS GIAH!!!   Firat idag med köttbullar som topping på maten och Märgben   som intas nu... 3 nöjda hundar här!!!     Giah och hennes dotter Alyza leker i snön...   ...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 20:22

Startar med ettpar bilder på Giah från förra veckan...     Passade på att ta dom när solen tittade fram under skogspromenaden   det börjar verkligen bli höst nu!!!   Lite mysbilder innifrån igen på mina älsklingar      Ben ÄR GOTT!!!...

Av Gunbritt o Benny Larsson - 13 november 2014 18:57

Lite till bilder på hundar och ungar        Min älste son Michael med sina barn, Älskade ungar   !!!           Benny med Nathalie och Wilmer när dom kollade på Kalle Anka på datorn sist vi var barnvakt Nathalie fick feber den ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards